ماه اجابت دعا - مسجد حضرت سیدالشهدا(ع) سفارش تبلیغ

صبا ویژن
" bgcolor="#FFFFFF">

ماه اجابت دعا

یکشنبه 87 آبان 12

        بسم الله العزیز الغفار

     سلام
یه سلام نو در ماه رحمت خداوند ماهی که میشه ماه خانواده امام هفتم علیه السلام بدونیمش ، چرا که  ماه با میلاد دخت گرامیشون آغاز میشه ، اواسط ماه (یازدهم) تولد پسرشون امام رضا علیه السلام  است و اخر ماه وفات نوشون امام جواد علیه السلام .
این ماه حرام ماهیه که روز زمین (دحو الارض) رو تو خودش جا داده روزی که اولین خشکی (سرزمین مکه ) از زیر ابها سر برآورد .
خلاصه این ماه ماه استجابت دعا و پذیرش توبست. سید بن طاووس در فضیلت این ماه نوشته: ماه ذی قعده ماهی است که به هنگام شدت و گرفتاری ، زمان خوبی برای دعاست ، و برای رفع ظلم و ستم و دعا بر ضد ظالم موثر است.
پس بیایم تو همین ماه  ازگناهانمون و از تبعات طبیعت  به سوی روحانیت و فطرت بازگردیم و برای پیروزی اسلام و نابودی دشمنان اسلام و بشریت دعا کنیم  و از خدا بخوایم که توفیق این اعمال رو به ما بده ان شاءالله .
خب برای اینکه توبمون  پذیرفته بشه بهمون یه راه کار دادن ؟!
اون چیه؟
روزهای یکشنبه این ماه برای این کار در نظر گرفته شده که باید در این روزغسل توبه انجام بدیم  چهار رکعت (هر دو رکعت به یک سلام ) نماز بخونیم : در هر رکعت یک خمد سه توحید و یک بار فلق و ناس . بعد نماز 70 مرتبه استغفار کنیم بعد بگویم لا حول و لا قوه الا بالله العلی لعظیم ، سپس بگویم یا عزیز یا غفار ( خداوند رو با این دو نام میخوانیم که ما را از ذلت و از گناهانمان رهایی بخشد ) اغفر لی ذنوبی و ذنوب جمیع المومنین و المومنات فانه لا یغفر الذنوب الا انت.
با این دعا هم برای آمرزش خودمون دعا کردیم هم برای همه ، با این کار مومنین با هم ارتباط روحی برقرار میکنن و با هم یکدل میشوند و این میتونه به پیروزی بر ظالمان کمک کنه .
ان شالله در پست بعدی کمی راجع به توبه با هم چیزایی یاد میگیریم.


                                                                                                                 یا علی (ع)
                                                                                                                         التماس دعا  


نوشته شده توسط : نمازگزار

نظرات دیگران [ نظر]


:لیست کامل یاداشت ها :