شهادت امام نهم - مسجد حضرت سیدالشهدا(ع) سفارش تبلیغ

صبا ویژن
" bgcolor="#FFFFFF">

شهادت امام نهم

شنبه 87 آذر 9

    یا أجود الأجودین
          سلام علیکم

شهادت نهمین پیشوای شیعیان حضرت محمد بن علی التقی، جواد الائمه(علیه السلام) تسلیت باد
یکى از اسماى حسناى الهى جواد است که به معناى بخشنده بهترین ها و کامل ترین هاست. امام جواد(علیه السلام) در میان امامان به این لقب ستوده و متصف شده و هر کس براى دست یابى به نعمتى بى انقطاع، به ریسمان عصمت و مقام ولایت عظماى وى چنگ می  زند.
امام جواد(علیه السلام) مى فرماید: اگر کسى بخواهد افزایش نعمتهایش هم چنان ادامه داشته باشد و از وى قطع نگردد مى بایست شکر و سپاس را به مفهوم واقعى آن به جا آورد. لذا فرمود: لاینقطع المزید من الله حتى ینقطع الشکر من العباد. انسان در مسیر حرکت بالندگى و رشد ذاتى جهت مشاکله شدن و صبغه الهى یافتن براى دست یابى به  خلافت کامل الهى مى بایست در مسیر شکر واقعى قرار گیرد و چیزى از این مهم را فراموش نکند.



مراسم سوگواری بمناسبت ایام شهادت امام جواد(علیه السلام) با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سلیمان نژاد و ذکر مصیبت توسط برادر محمد عسگری در مسجد حضرت سیدالشهدا(علیه السلام) برگزار شد.
علاوه بر این امام جماعت و نمازگزاران این مسجد به نیابت از زیارت امام جواد (علیه السلام) در روز جمعه 8/9/87 به زیارت حرم حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) در قم مشرف شدند که به فرموده امام صادق(علیه السلام) این حرم حرم اهلبیت (علیهم السلام) است.
این کاروان زیارتی علاوه بر تشرف به مسجد مقدس جمکران و حرم حضرت معصومه(سلام الله علیها) و شرکت در نماز جمعه قم به زیارت عبادتگاه حضرت خضر نبی(علیه السلام) که در بالای کوه است مشرف شدند.
گفتنی است در طول مسیر حجت الاسلام صدارت امام جماعت مسجد حضرت سیدالشهدا(علیه السلام) پیرامون فضایل و مناقب امام جواد(علیه السلام) و حضرت خضر نبی(علیه السلام)سخن گفتند.


نوشته شده توسط : نمازگزار

نظرات دیگران [ نظر]


:لیست کامل یاداشت ها :