إحیاء - مسجد حضرت سیدالشهدا(ع) سفارش تبلیغ

صبا ویژن
" bgcolor="#FFFFFF">

إحیاء

یکشنبه 87 اردیبهشت 22

سلام علیکم
مسجد حضرت سیدالشهدا(علیه السلام) در سال 1357 در جنوبغرب تهران و در نزدیکی حرم فرزندان علمدار کربلا، امامزادگان عبداله و زید بن عباس بن علی بن ابیطالب ساخته شد. پس از یک دهه اقامه نماز و فعالیت این مسجد بدون امام جماعت مانده و کم کم رو به تعطیلی کشید، تا جائیکه فقط هفته‌ای یکبار هیئت حضرت سیدالشهدا(علیه السلام) و ایام محرم و صفر مجلس عزای امام حسین(علیه السلام) در آن برپا می‌شد.
اما از آنجا که مسجد خانه خدا و پایگاه فرهنگی مسلمین است و در سفارشات اهل بیت عصمت و طهارت(علیه السلام) آمده که نباید غریب بماند، از اواخر سال 1386 هیئت امناء مسجد به فکر إحیا و فعال‌سازی مجدد مسجد افتادند.
پس از پیگیریهای مکرر بالاخره اوائل اردیبهشت ماه 1387 حجت الاسلام محمد صدارت از سوی حجت الاسلام و المسلمین سیفی مدیریت محترم حوزه علمیه حضرت حجت(عجل الله تعالی فرجه الشریف) که در نزدیکی مسجد قرار دارد برای امامت جماعت مسجد حضرت سیدالشهدا(علیه السلام) معرفی شدند.
از تاریخ هفتم اردیبهشت ماه 1387 نماز جماعت مغرب و عشا به امامت حجت الاسلام محمد صدارت اقامه شده و با استقبال همسایگان محترم مسجد و اهالی محترم محل روبرو شد.
و امروز، بیست و دوم اردیبهشت ماه 1387 همزمان با سالروز ولادت با سعادت پرستار همیشه جاودان تاریخ، عقیله بنی هاشم، حضرت زینب کبری(سلام الله علیها) وبلاگ مسجد حضرت سیدالشهدا(علیه السلام) جهت برقراری ارتباط بیشتر با جوانان راه اندازی شد که در آن جوانان مسجد علاوه بر اطلاع رسانی فعالیتهای مسجد به انتشار مطالب دینی و فرهنگی در محیط وب نیز خواهند پرداخت.
ازشما دوستان و بزرگواران نیز تقاضا می‌شود با نظرات و پیشنهادات خود ما را یاری فرمایید.


نوشته شده توسط : نمازگزار

نظرات دیگران [ نظر]


:لیست کامل یاداشت ها :