مرمت و بازسازی سرویس بهداشتی مسجد سیدالشهدا (ع) آغاز شد - مسجد حضرت سیدالشهدا(ع) سفارش تبلیغ

صبا ویژن
" bgcolor="#FFFFFF">

مسجد: عملیات بازسازی سرویس های بهداشتی مسجد سیدالشهدا (ع) پس از گذشت چند ماه از احیای مجدد آن آغاز شد.


به گزارش خبرگزاری شبستان، مسجد سیدالشهدا (ع) از جمله مساجد شهرداری منطقه 10 تهران است که پس از گذشت 10 سال از غیرفعال بودن آن سال جاری به همت حجت الاسلام علی سیفی، مدیر حوزه علمیه حضرت حجت (عج) و حجت الاسلام محمد صدارت دوباره احیا شد.

بنابراین گزارش با توجه به غیرفعال بودن این مسجد در چند سال گذشته و فرسوده شدن مصالح آن اعضای هیئت امنای مسجد با همکاری امام جماعت عملیات مرمت و بازسازی سرویس های بهداشتی آن را آغاز کردند.

حجت الاسلام صدارت، امام جماعت مسجد سیدالشهدا (ع) با اعلام این خبر گفت: بازسازی و مرمت سرویس های بهداشتی این مسجد از سه هفته گذشته آغاز شده است و تا یک هفته دیگر به پایان می رسد.

وی افزود: ما در نظر داشتیم تا سرویس های بهداشتی قدیمی را به طور کل تخریب کنیم و با نقشه جدید سرویس های بهداشتی مجزا ویژه خواهران و برادران را احداث کنیم اما مخالفت همسایگان مسجد مانع از تحقق این امر شد.

امام جماعت مسجد سیدالشهدا (ع) با ابراز تأسف از مخالفت همسایگان مسجد در خصوص احداث سرویس های بهداشتی مجزا در این مسجد گفت: تنها بهانه همسایگان مسجد باز شدن در سرویس بهداشتی به داخل کوچه بوده است.

حجت الاسلام صدارت تصریح کرد: این عملیات با مساعدت معاونت اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه 10 تهران آغاز شده است و هزینه های اجرایی آن به همت این معاونت تأمین می شود.


نوشته شده توسط : نمازگزار

نظرات دیگران [ نظر]


:لیست کامل یاداشت ها :