اعلام اسامی برندگان مسابقه امام خمینی(ره) در آینه وبلاگ - مسجد حضرت سیدالشهدا(ع) سفارش تبلیغ

صبا ویژن
" bgcolor="#FFFFFF">

بسمه تعالی

سلام علیکم
ولادت با سعادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) و رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(رحمه الله) رو خدمت دوستان تبریک عرض میکنیم.
طبق وعده قرار بود امروز اسامی برندگان مسابقه امام خمینی(ره) در آئینه وبلاگ رو اعلام کنیم. قبل از اعلام اسامی از همه دوستانی که در این مسابقه شرکت کردند و همه بزرگوارانی که ما را یاری کردند و عزیزانیکه قصد همکاری و کمک به ما را داشتند تشکر می‌کنیم.
اسامی برندگان مسابقه به شرح ذیل می‌باشد:

وبلاگ اول :  گام آخر
وبلاگ دوم:  تفکر امام خمینی(ره)‌
وبلاگ سوم:  اندیشه امام خمینی(ره)
وبلاگ چهارم:  یادداشتهای من
وبلاگ پنجم:  طلبگی و دنیای عشق
وبلاگ ششم:  فرجی دیگر
وبلاگ هفتم: رهسپاریم با ولایت تا شهادت

 

دوستان برنده رتبه های اول تا سوم جهت دریافت جوایز نقدی خود شماره حساب خودشان در یکی از بانکهای عضو شبکه شتاب را به صورت نظر خصوصی برای ما ارسال کنند و بابت جوایز قالب ، بنر و لوگو نیز دوست عزیزمان مرتضی عباس با وبلاگ شما مرتبط خواهد شد.
 در ضمن به اطلاع می‌رسونیم که دلیل اینکه وبلاگ مسجد بعد از مسابقه به روز نشد اتفاقاتی است که در مسجد افتاده. بر اثر اختلافاتی که در مسجد بوجود اومد و به منظور جلوگیری از تشدید اختلافات حجت الاسلام محمد صدارت امام جماعت مسجد حضرت سیدالشهدا(ع) در تاریخ 26 خرداد 1387 از نمازگزاران خداحافظی کرده و دیگر به این مسجد نمی‌آیند. همچنین بسیاری از نمازگزاران که از زمان احیای مسجد نماز جماعت خود را در این مسجد می‌خواندند به مساجد اطراف رفتند و هم اکنون مسجد حضرت سیدالشهدا(ع) فاقد امام جماعت می‌باشد. ازهمان تاریخ در نظر داشتیم این وبلاگ را نیز تعطیل کنیم که به دلیل برگزاری مسابقه تا زمان اعلام نتایج مسابقه صبر کردیم و پس از اهدای جوایز این وبلاگ نیز تعطیل خواهد شد.


نوشته شده توسط : نمازگزار

نظرات دیگران [ نظر]


:لیست کامل یاداشت ها :